Bu Sık Sorulan Sorular (SSS) listesi, Seagate Technology LLC veya bağlı şirketleri tarafından üretilen veya dağıtılan ürünler için geçerlidir.

- Seagate İade Politikası Nedir?

Lütfen Seagate İade Politikası sayfasını inceleyiniz...


- Seagate Sınırlı Garanti Beyanı Nedir?

Lüften  Sınırlı Garanti Bildirimi sayfasını inceleyiniz...
Ağa bağlı depolama (NAS) için Business Storage / NAS Ürünleri Sınırlı Garanti Beyanı sayfasını inceleyiniz...

- Seagate Uluslararası Garanti Veriyor mu?

Distribütörlerden satın alınan ancak distribütörlerin satış bölgesi dışında iade edilen ürünler garanti hizmetlerinden yararlanamayabilir.


- Garantiniz Neleri Kapsamaz?

Lüften  Sınırlı Garanti Bildirimi sayfasını inceleyiniz...
Ağa bağlı depolama (NAS) için Business Storage / NAS Ürünleri Sınırlı Garanti Beyanı sayfasını inceleyiniz...

-
Sistemimle birlikte gelen bir Seagate (veya Seagate'e bağlı) ürünüm var. Ürün şimdi başarısız oldu; nasıl değiştirilir?

Ürünle ilgili daha fazla garanti desteği için lütfen orijinal ekipman üreticisi veya satın aldığınız yer ile iletişime geçin.


- Ağa Bağlı Depolama (NAS) ürünüm veya Büyük RAID Depolama cihazım var. Neden web sitesinde bir RMA (Malzeme İadesi Yetkilendirmesi) oluşturamıyorum?

Bu ürünlerin doğası gereği Seagate, müşterilerine sorun giderme ve garanti yardımı için Seagate desteği veya LaCie desteği ile iletişime geçmelerini tavsiye eder.


-
Arızalı ürünümü değerlendirmek ve gerekirse düzeltmek için yerel teknik desteği nasıl alabilirim?

Seagate, yerel bir onarım tesisi sağlamaz. Teknik yardım mevcuttur. Daha fazla bilgi için lütfen Bize Ulaşın sayfasını ziyaret edin.


- Seagate'in ürünümü kontrol etmek için herhangi bir teşhis aracı var mı?

Windows için SeaTools, her marka SATA, PATA, SAS, SCSI, Firewire ve USB arabirim sürücüsünü destekler. Seagate, Maxtor, Samsung ve LaCie ürünleri için garanti testleri sağlanır. Bir Ağ ürünü kullanıyorsanız lütfen Bize Ulaşın.


- Arızalı ürünümden verileri almama yardım eder misiniz?

Seagate'ten bir RMA (Malzeme İadesi Yetkilendirmesi) talep etmeden ÖNCE gerekli tüm veri kurtarma hizmetleri tamamlanmalıdır. Seagate Sınırlı Garantisi, ürün, ürün özelliği olarak dahil edilen Seagate Kurtarma Veri Kurtarma Hizmeti Programı ile satın alınmadığı sürece veri kurtarmayla ilgili veri kaybını veya maliyetleri kapsamaz.


- Ürün bileşenleri satıyor, onarıyor veya sağlıyor musunuz?

Hayır, Seagate ürünleri tamir etmez veya onarım için ürün bileşenleri satmaz veya sağlamaz; ancak Seagate, garanti kapsamındaki ürünler üzerinde değişim gerçekleştirir.

- Ürün Numaramı ve Seri Numaramı nerede bulabilirim?

Talimatlar için lütfen Model ve Seri Numaralarınızı Bulun makalesine bakın.


- Ürün garanti durumumu nasıl kontrol edebilirim ve çevrimiçi bir iade oluşturabilirim (Hüküm ve Koşullar geçerlidir)?

Lütfen Garanti Doğrulaması aracılığıyla garantinizi kontrol edin ve RMA'nızı (Malzeme İadesi Yetkilendirmesi) oluşturmak için İadeye Başlayın.


- Ürünüm arızalandıysa ancak garanti kapsamı dışıysa, yedek bir ürün almaya uygun muyum?

Seagate ürünleri (veya Seagate'e bağlı) yalnızca garanti süresi içinde değiştirilebilir. Daha fazla bilgi için lütfen Sınırlı Garanti Beyanına bakın.


- Arızalı ürünümün yenisini alabilir miyim?

Arızalı ürününüzün değiştirilmesi aşağıdaki durumlarda mümkündür:
1. Ürün hala garanti kapsamındadır ve Seagate tarafından garanti edilmektedir. Lütfen Garanti Doğrulaması  aracılığıyla garantinizi kontrol edin.
2. Ürün Görsel Mekanik Muayenemizi geçmiştir ve ürün açılmamış, değiştirilmemiş veya üzerinde oynanmamış.
3. Ürün, SeaTools testini geçemedi (varsa). Daha fazla bilgi için lütfen İade Politikasına bakın.
4. Ürün, Yasaklı veya Ambargo uygulanan bir ülkeden iade edilmiyor.

- Arızalı ürünümü nereye iade edebilirim?

Bir RMA (Malzeme İade Yetkisi) oluşturduğunuzda, RMA numaranızla birlikte bir sipariş onayı alacaksınız. Lütfen sürücünüzü seçtiğiniz dönüş konumuna geri getirin.


- Arızalı sürücüm için garanti kapsamında değişimimi işlediğimde, farkı ödeyebilir ve değiştirilen ürünümü yükseltebilir miyim?

Maalesef garanti sürecimiz yükseltmelere izin vermiyor. Garanti, sürücünün değiştirilmesi için bir sürücüyü kapsar.


- Ürünü iade ettiğimde üzerindeki verilere ne olacak?

İade edilen ürünlerle ilgili veriler kaybolacaktır. Daha fazla bilgi için lütfen İade Edilen Ürünler İçin Verilerin Üzerine Yazma İşlemine bakın.


- Değişim ürünümü aldım, ancak neden farklı bir marka aldım?

Seagate, ürününüzü daha önce kullanılmış, onarılmış ve Seagate spesifikasyonlarını karşılayacak şekilde test edilmiş bir ürünle değiştirebilir. Tüm ürün değişimleri Seagate veya Seagate'e bağlı markalar olacaktır. Daha fazla ayrıntı için lütfen Sınırlı Garanti Beyanına bakın.


- Yedek ürünü aldım ancak iade ettiğim ürünümle ilgili hala önemli verilerim var. Arızalı ürünümü bana iade edebilir misin?

Bir ürün iade edildiğinde, Verilerin Üzerine Yazma sürecinden geçecektir. Lütfen Seagate'e dönmeden önce ürününüzden tüm verilerin alındığından emin olun.


- Garanti yardımı için desteğe nasıl başvurabilirim?

Ek Seagate yardımı ve bağlı kuruluşları (LaCie hariç) için lütfen Bize Ulaşın sayfasını ziyaret edin. Ek LaCie yardımı için lütfen LaCie İletişim sayfasını ziyaret edin.


- Ürünleri çevrimiçi satın almak için Seagate ve LaCie yetkili distribütörlerinin, yakındaki mağazaların ve sitelerin bir listesini nerede bulabilirim?

Yetkili distribütörlerin listesini, Seagate ve LaCie ürünlerini satan yakındaki mağazaları ve ürünleri çevrimiçi olarak nereden satın alabileceğinizi görmek için lütfen Nereden Alınır (Seagate) ve Nereden Satın Alınır (LaCie) sayfasını ziyaret edin.


- İademi işleme koymama neden izin verilmiyor?

Kısıtlanmış veya ambargo uygulanan bir ülkede ikamet ediyorsanız, Seagate iadenizi işleyemez. Lütfen Kısıtlanmış veya Ambargo Uygulanan Ülkeler listesine bakın ve iade süreçleri hakkında daha fazla bilgi için satın aldığınız yerle iletişime geçin.


- Ne göndermeliyim ve ürünümü nasıl paketlemeliyim?

Lütfen Seagate'in Paketleme ve Nakliye Talimatlarına bakın


- Ürünümün iade durumunu nasıl kontrol edebilirim?

Lütfen Mevcut İade Durumunu kontrol edin. İade durumunu kontrol etmek için Sipariş Numaranıza ve Soyadınıza ihtiyacınız olacak.


- Arızalı ürünümün ve Seagate'ten yedek olarak gönderilen ürünün gönderilmesiyle ilgili gümrük vergilerinden ve gümrük ücretlerinden kim sorumludur?

Seagate İade Politikası uyarınca müşteriler, uygun gümrük formlarını doldurmalı ve Seagate'e ve Seagate'ten yapılan gönderiler için geçerli tüm gümrük ve gümrük ücretlerini ödemelidir.


- Sevkıyat veya geçerli harçlar veya gümrük masrafları için ödeme yapmazsam gönderime ne olur?

Seagate toplama noktalarına gelen tüm yetkisiz siparişler reddedilecek ve gönderiyi iade etme maliyeti göndericinin sorumluluğunda olacaktır.


- Şu anda Avrupa Birliği katma değer vergisi (AB KDV) alanının dışındayım. Sorunsuz sevkiyatları nasıl sağlayabilirim?

AB içinde taşınan tüm mallar, Birlik veya Birlik dışı malların gümrük statüsüne sahiptir. Birlik mallarının AB topraklarında gümrük kontrolü altında hareket etmesi gerekmez, ancak Birlik malları üçüncü bir ülke üzerinden hareket ederse, Birlik statüsünün kanıtı gereklidir. (T2LF prosedürü). T2LF prosedürleri ve ihracat ve ithalat için gerekli belgeler hakkında daha fazla bilgi için lütfen nakliye şirketinizle iletişime geçin. T2LF belgesinin tamamlanması gereken bölge:

  •  (Finlandiya) Äland
  •   (Almanya) Helgoland
  •  (İsviçre) Büsingen ve Campione d'Ialia
  •  (Fransa) Monako, Fransız Guyanası, Guadeloupe, Saint Martin, Martinique, Mayotte, Reunion
  •  (Yunanistan) Berg Athos
  •  (İtalya) Livigno, Meer van Lugano ve San Marino
  •  (İspanya) Kanarya Adaları, Ceuta ve Melilla
  •  (Birleşik Krallık) Man Adası, Kanal Adaları, Cebelitarık
  •  Andorra