Accusys Destek ve Garanti Hizmetleri
Accusys tercih eden müşterilerimizin mümkün olan en iyi teknoloji deneyimini hak ettiğine inanıyoruz. Türkiye merkezli müşteri destek ekibimiz, sipariş sorgularından kurulum rehberliği ve sorun gidermeye kadar müşterilere Accusys deneyimlerinin her alanında yardımcı olmaya hazırdır.
Orkatek Elektronik olarak; Accusys, Mac veya PC'nizden en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olmak için yanınızdayız...

Accusys Garanti Bilgileri
- Garanti süresi; RAID sistemler için 3 yıldır.
- Ek satın alınan aksesuarlar için 1 yıldır.
- Cihazın ve içerisindeki disklerin fiziksel hasar alması durumu kullanıcı kaynaklı olarak kabul edilir ve garanti kapsamına dahil değildir.
- Bir ürün, teslimattan sonraki 7 gün içinde kutusundan çıkarıldığında ilk kullanımında kusurlar gösteriyorsa, DOA (Dead on Arrival - Varışta Ölü) olarak kabul edilir.Böyle bir durumda bizlerle iletişime geçilerek gerekli destek ve çözüm sağlanabilir. Değişim gereken durumlarda ilgili ürün yenisi ile değiştirilir ve bu süreçte kullanıcı hiçbir ücret ödemez.
- Garanti süresi biten ürünlerin arıza vb. durumlarında ilgili ürün tarafımıza iletilir ve her bir ürün için 100 USD inceleöe ücreti ödemesi yapılır. Accusys tarafından yetkilendirilen teknik ekip incelemesinden sonra müşteriye ürün ile ilgili tamir opsiyonları ve masrafları iletilir ve onay verilmesi durumunda gerekli işlemler tarafımızdan sağlanılır.

Önemli Bilgilendirme
Accusys Kurulum, Destek, Veri Kurtarma Hizmetleri vb. tüm çözümlerde sadece tarafımızdan sağlanan ürünlere hizmet verilmektedir.
Tarafımızdan sağlanmayan, yurt dışından tedarik edilen, kaçak yollarla ülkeye girişi olan, kayıt sisteminde bulunmayan vb. konulardaki ürünlere hiçbir şekilde destek verilmemektedir. Lütfen bu konuda ısrarcı olmayınız.



Sıkça Sorulan Sorular:
Soru: Ana bilgisayar ve RAID sistemi bağlı ve çalışıyor, ancak RAIDGuardX'e denetleyici eklemek istediğimde hiçbir şey görünmüyor.
Cevap: RAIDGuardX, entegre çalışan Java tabanlı bir yazılımıdır. Öncelikle bilgisayarınızda Java yüklü olduğundan emin olunuz ve aşağıdaki adımları izleyiniz
- Ana bilgisayar ve RAID arasındaki tüm bağlantıları kontrol edin (tüm bağlantı LED'leri yanmalıdır).
- Sürücülerin doğru yüklendiğinden emin olun.
- RAIDGuardX-Server hizmet çalışmasını kontrol edin.
- Ana bilgisayarı yeniden başlatın.

Soru: RAIDGuardX'te bir RAID yapısı oluşturduktan sonra, birim ana bilgisayarda görünmüyor?
Cevap: [LUN Haritası] ve [LUN Bağlantısı] ayarlanmışsa, RAIDGuardX Seçeneğini kontrol ediniz.

Soru: A test edilirken performans neden beklenen seviyelere ulaşmıyor? Performans neden yeterince istikrarlı değil?
Cevap: Performans istikrarsızsa veya beklenen seviyeye ulaşamıyorsa, bunun nedeni aşağıdaki nedenler olabilir:
- Bazı sabit diskler iyi çalışmıyor olabilir.
- Çok fazla parçalanmış veri olabilir.
- Sorunlu sürücüleri değiştirin ve parçalanmış verileri yeniden düzenlemek için dosya sisteminin birleştirme işlevini çalıştırmayı deneyebilirsiniz.

Soru: Bir sürücü kuruyorum, RAID sistemi 3 kısa bip sesiyle uyarı veriyor, sürücünün durumu neden RAIDGuardX'te kilitleniyor?
Cevap: Sürücü, daha önce başka bir Accusys ürününde kullanılabilir; bu şekilde zaten bir RAID verisinin bir kısmını içermiştir. Alarm, verilerin yanlışlıkla silinmemesi konusunda uyarmak içindir. Sürücüyü yeniden kullanmak isterseniz, GUI>Seçenekler>Kilidi Aç seçeneğinden sürücünün kilidini açabilirsiniz, ancak orijinal RAID kaydının silineceğini unutmayınız.

Soru: RAID sistemi art arda 3 kısa bip sesi veriyor, bu ne anlama geliyor?
Cevap: Bu hata Fan, Güç, RAID denetleyici modülü ile ilgili olabilir veya bir disk kilitlenmiş olabilir. Daha fazla ayrıntı için Beep Sesi listesine bakabilirsiniz.

Soru: RAIDGuardX yazılımı üzerinde Add Controller seçtiğimde şifre otomatik olarak girilmiş görünüyor bu şifre nedir?
Cevap: Varsayılan Şifre 00000000

Soru: Uzaktan destek hizmeti için hangi programı yüklemeliyim?
Cevap: AnyDesk veya TeamViewer programını bilgisayarınızda yüklü olmalıdır. Ek olarak bu programların Ekran Kaydı (Screen Recording), Erişilebilirlik (Accessibility) izinleri verilmiş olması gerekir.

Cihaz Beep Sesi Bilgilendirme ve Açıklamaları:
1 Kısa Beep Sesi (önyükleme esnasında): RAID sistemi hazır
1 Kısa Beep Sesi: Array init, rebuild, expansion, migratrion işlemlerinin devam etmesi
2 Kısa Beep Sesi: JBOD kasasının yanlış kimlik ayarı
3 Kısa Beep Sesi: Fan, Güç, RAID veya Disk kilitli hatası
1 Uzun Beep Sesi: Sistem Paniği